Brev:
7 måneder og tidlig rytme
1. marts 2017
Alder:
7 mdr.
7 måneder og tidlig rytme
Hej igen.
Tusind tak for dit uddybende svar.
Tænkte jeg lige ville skrive Hvordan vores rytme ser ud da jeg ikke kan få ham til at sove videre omkring kl.5/6.
Vågner Ca. 5.30 og får flaske i i sengen. Prøver at få ham til at sove videre uden held.
Kl. 7.30 får han enten havregrød, hirsegrød eller øllebrød. Lavet på mme.
Og med frugtmos til.
Puttes igen kl. 8 da han sjældent kan Være vågen meget mere end 2-2,5 time.
Vågner kl. Ca 10 og får tilbudt flaske, men vil sjældent have.
Herefter leges, pusles og hygges der.
Kl. 11 får han kartoffelmos med kød el. Fisk. Frugtmos og rugbrødstænger, avocado, melon får han at sidde med efterfølgende. Og tilbudt flaske.
Puttes til middag Ca. 12.30. Vågner igen alt ml. 15.00 og 16.
Får tilbudt flaske som han tager omkring 150 ml. Af.
Kl. 17.30 får han igen mos af div. Grøntsager eller købe aftengrød og med frugtmos til dessert.
Kl. 18.30-19 tilbudt flaske hvor han spiser Ca 180 ml.
Han vil ikke, eller kan ikke få ham til at powernappe sidst eftermiddag så han er godt træt omkring kl 19.
Skal jeg bare give flasken mens han sover? Han har i en periode på Ca. 1 måned nu Været meget uinteresseret i flasken. Så kommer mme i alt det jeg kan af hans.
Og får vand vand af kop efter hvert måltid.
Han vejer Ca. 10 kg og omkring 74 lang.
og hvordan kan jeg bedst få ham til at sove videre efter flasken om morgen kl. Ca 6??
Med venlig hilsen
Rikke