Brev:
Middagsluren skal den helt droppes?
27. februar 2017
Alder:
2 år, 9 mdr.
Middagsluren skal den helt droppes?
Hej Helen
Spørgsmål ang. middagsluren.
Hun sover ikke længere til middag i weekenderne og hun sover 5 min efter når hun bliver puttet om aften.
I hverdagene sover hun til middag i vuggestuen og der kan vi ikke få hende til at sove om aften før ved 22-23 tiden, det er så hårdt og syndt for hende:( hun skal jo tidligt op så det er lige pludselig meget svært at få hende op.
Er det ikke på tide at hun dropper luren i vuggestuen? Vi snakker om at hun evt måske kun skal sove 1 time i vuggestuen og så skal de vække hende så hun ikke sover de sædvanlige 2 nogen gange 2 en halv time til middag eller skal luren helt væk?
Vi ser frem til at høre fra dig:)