Brev:
Rutine - 10 mdr.
23. februar 2017
Alder:
10 mdr.
Rutine - 10 mdr.
Hej Helen
Jeg er den der primært aflverer vores søn i vuggestue og derfor har jeg skabt nogle faste morgenrutiner i hverdagen.
Da jeg møder lidt senere er det let for mig at overholde dem, men skulle min mand aflevere skulle han afsted væsentlig tidligere.
Hvad vil det betyde at det så er to forskellige morgenrutiner?
Og skal denne morgenrutine vi har i hverdagen også holdes i weekenden?
Hilsen