Brev:
Putte problemer
1. februar 2017
Alder:
2 år, 6 mdr.
Putte problemer
Hej.
Min søn er 2,5 år.
Han er begyndt at være et mareridt st putte og få til at sove til natten!
Han sover i seng uden tremmer, da han kravler over.
Han begynder allerede en time før sengetid, med at løbe og køre op... vi har prøvet med historie og at slukkke for tv alt!
Når han så kommer i seng, så starter det hyggeligt med godnathistorie og sang. Men, så bliver lyset slukket, og så prøver han at stikke af, slå , bide mm.
Han griner, når jeg siger stop! Vi kan ikke gå ud af værelset, men må være der i de til han sover! Og det kan tage 2,5 time.
Jeg er ved at blive idiot af de aftener😳