Brev:
Sengetid i forbindelse med middagsinvitation
28. december 2016
Alder:
18 mdr.
Sengetid i forbindelse med middagsinvitation
Kære Helen.
Jeg er lidt i vildrede i forhold til, at vi er inviteret til en familiefødselsdag lørdag Om 14 dage om eftermiddagen samt aftensmad. Sagen er den at der først plejer at blive serveret aftensmad kl 19, og min datter plejer at komme i seng kl 19.30. Ydermere har vi 30 min. Kørsel fra familien.
Spørgsmålet er om du vil anbefale at min datter puttes til den tid hun plejer, og at vi derfor må køre hjem før aftensmaden? Tænker umiddelbart ikke at min datter kan holde længe ud om aftenen, nu hvor hun ikke er ældre. Og tror heller ikke at hun kan falde i søvn hos familien. Skal lige sige at der ikke megen forståelse er fra familien, hvis man siger fra.
Ved ikke hvor gamle børn skal være før de kan være med i byen om aftenen og evt. Falde i søvn der? Kan man slet ikke komme ud om aftenen med børn? Jeg har det bedst med at min datter kommer i seng til sædvanlig tid, men vil også gerne ud om aftnenen en gang imellem...synes at det er et dilemma...
På forhånd tak.
Venligst
En mor