Brev:
Motorisk uro i kroppen natten igennem
9. august 2016
Alder:
8 mdr.
Motorisk uro i kroppen natten igennem
Hej Helen
Vores søn på 8,5 måneder er i den seneste uge begyndt at være yderst urolig kropsligt om natten. Han sover inde ved os i vores seng, og har rigtig svært ved at ligge stille hele natten.
Jeg skrev til dig i sidste uge, hvor du nævnte, at det jo er ganske normalt for hans udvikling mellem 8-10 måneder. Han roder rundt og bliver forvirret og klynker eller græder. Han er meget træt, kan man mærke - for når jeg så får ham lagt på en "god" måde, eller holder på "den rigtige måde" om ham falder han i søvn med det samme,og andre gange skal der mælk til.
Vil det sige, at han skal vække os SÅ mange gange om natten, fordi han har uro i kroppen de næste mange måneder, eller er der noget, vi kan gøre? Jeg er allerede dødtræt hver morgen.
- Camilla