Brev:
Søvn om dagen - opfølgning
7. juli 2016
Alder:
1 mdr.
Søvn om dagen - opfølgning
Kære Helen
Tak for dit svar - vi vil forsøge os frem selvom vi har forsøgt meget af det.
Jeg har dog lige et tillægsspørgsmål. Du forbinder som regel putning med mælk. Vi giver flaske og det gør vi som regel når hun vågner fra lur. Derefter er hun vågen i måske 1-1,5 time og bliver så træt igen. Her tilbyder vi ikke en flaske igen men putter måske med sut eller ved at nusse hende. Vi har som sagt problemer med ordentlige og længere lure. Synes du vi skal tilbyde en flaske inden lur også? Så er der meget kort interval mellem dem?
Hilsen