Brev:
Barn vågner om natten
2. november 2015
Alder:
11 mdr.
Barn vågner om natten
Hej Helen.
Min pige på snart 11 mdr vågner hvert time om natten og den eneste måde jeg kan få hende til at sove igen, er ved at amme hende.. Det betyder, at jeg ammer 4-7 gange om natten for tiden. Hun vil egentlig ikke spise så lang tid, hun bruger det mest bare til at falde i søvn igen. Om aftenen ammer jeg hende eller giver hende flaske hvorefter hun puttes i sin seng. Hun falder derfor ikke i søvn ved amning eller flaske om aftenen.
Hun spiser rigtig fint i løbet af dagen - 3 store måltider og 2 mellemmåltider. Vi er desuden ved at prøve at springe hendes ene lur over, da hun ellers først sover kl. 21.00. Jeg håber desuden det kan have indflydelse på hendes nattesøvn, da jeg er dødsens træt og kan snart ikke hænge sammen mere.
Jeg har din bog om søvn, men jeg synes ikke jeg kan finde noget om, hvordan man vender et 11 mdr gammelt barn af med at amme om natten.
Kj/A