Barn vågner om natten

2. november 2015

Kategori:
Alder:
11 mdr.

Barn vågner om natten

Hej Helen.

Min pige på snart 11 mdr vågner hvert time om natten og den eneste måde jeg kan få hende til at sove igen, er ved at amme hende.. Det betyder, at jeg ammer 4-7 gange om natten for tiden. Hun vil egentlig ikke spise så lang tid, hun bruger det mest bare til at falde i søvn igen. Om aftenen ammer jeg hende eller giver hende flaske hvorefter hun puttes i sin seng. Hun falder derfor ikke i søvn ved amning eller flaske om ...

Annonce

... aftenen.

Hun spiser rigtig fint i løbet af dagen - 3 store måltider og 2 mellemmåltider. Vi er desuden ved at prøve at springe hendes ene lur over, da hun ellers først sover kl. 21.00. Jeg håber desuden det kan have indflydelse på hendes nattesøvn, da jeg er dødsens træt og kan snart ikke hænge sammen mere.

Jeg har din bog om søvn, men jeg synes ikke jeg kan finde noget om, hvordan man vender et 11 mdr gammelt barn af med at amme om natten.

Kj/A

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

27. marts 2024 | Udvikling | 11 mdr.

Rykker hår ud af hovedet

Hej Helen Min dreng bliver et år i april og han virker umiddelbar til at...

12. februar 2024 | Sovevaner | 10 mdr.

Hvor meget skal min datter sove?

Hej Helen Jeg har en datter, som er 10 måneder gammel. Hvor meget skal hun...

11. februar 2024 | Sygdom | 11 mdr.

Dårlig hørelse?

Kære Helen . Så er jeg her igen. Vores søn på nu 11,5 mdr. er stadig...

28. januar 2024 | Transport og ferie | 10 mdr.

Pylret baby 10 måneder

Kære Helen Tak for dine rigtig gode tidligere svar på vores spørgsmål! Her...

16. december 2023 | Diverse | 13 mdr.

1 år og kun 2 tænder

Hej Helen Min søn på 13 måneder har stadig kun 2 tænder. De er de midterste...

Annonce

Viden om børn:

Strækmærker

Under graviditeten oplever mange kvinder at de får strækmærker i takt med at maven vokser.

Har man først fået strækmærker forsvinder de ikke igen, men de bliver som regel næsten usynlige indtil en næste graviditet.

Mærkerne skyldes bristninger i underhuden. De kommer både fordi at maven vokser, men også fordi der sker nogle hormonelle forandringer. De kommer ofte på maven, lårene, brysterne, ballerne og/eller armene, og i starten ses de ofte som rosa eller blålige...

Læs mere i Babylex

Allergidisponerede børn

Når man taler om allergidisponerede børn skelner man imellem dobbelt forældre disposition og svær enkeltdisposition.

Dobbelt forældredisposition er når begge forældre har/har haft flerårig, svær lægediagnosticeret behandlingskrævende atopisk sygdom (Astma, rhinit, børneeksem eller sikker fødevareallergi).

Svær enkeltdisposition er når en af forældrene og/eller søskende har/har haft flerårig svær lægediagnosticeret, behandlingskrævende atopisk sygdom (Astma, rhinit,...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om dit barns udvikling. Bogen er propfyldt med nyttig viden for alle forældre!

Det siger medlemmerne ...

Hej

Så er Viggas mor på banen igen og sidder her med smil på læben og tænker over at du fik ret igen..... du har en fantastisk brevkasse og jeg ville være helt lost uden den :))

Tak for en dejlig brevkasse og undskyld jeg ikke kan gøre mine breve kortere :))

Med venlig hilsen
Viggas mor