Brev:
Morgen - vække ham eller lade ham sove?
16. april 2015
Alder:
6 mdr.
Morgen - vække ham eller lade ham sove?
Hej Helen
Vores dreng på 6 mdr. 2 uger har i de sidste 2 mdr. vågnet 6:30-6:40 om morgenen. men de sidste dage har han sovet længere.
Skal vi vække ham eller lade ham sove?
Vi har læst et af dine svar til en med et barn på 7 mdr. og forslag til rytme, men det er han jo først om 14 dage.
Men syntes godt nok den alder han har lige nu er slem, han sover dårlig formiddag og eftermiddag? Men nogen lunde om natten.
Med venlig hilsen
Mette