Brev:
Rytme - 6 mdr.
16. april 2015
Alder:
6 mdr.
Rytme - 6 mdr.
Hej Helen
Har lige et spørgsmål, syntes vores dreng er svær at læse for tiden med putte tider. Jeg hænger mig nok for mig nok meget i de tider han har haft siden han var 2 mdr. kl 845_ kl 1230 og kl 16/1630
Han er 7 mdr om 14 dage.
Hvordan ville du evt syntes en rytme skulle se ud? Den sidste lur han sover er et mareridt og vi har prøvet at flytte den til senere det hjalp ikke.
Men han sover ikke mere end 1½ formiddag og eftermiddag nogle gange to formiddag og 2-3 eftermiddag med det er sjældent.
Han får flaske kl 1930 den har vi også prøvet at rykke med så blev han over træt
Mange hilsner en mor, der vil sin søn det bedste