Brev:
Sove i egen seng om dagen
11. marts 2015
Alder:
3 mdr.
Sove i egen seng om dagen
Hej Helen
Jeg har brug for ideer til, hvordan jeg kan gøre putningen i sengen om dagen lettere.
Vores pige, sover uden problemer i sin egen seng om natten - og sover hver nat mellem 9-10. Så det er ikke fordi, at hun ikke kan lide sengen :)
Om dagen sover hun for det meste ude i sin barnevogn, alle de lure hun kan. Jeg går som regel med hende, når hun skal have den lange middagslur. Men jeg kan også godt ligge hende derude, også bare rokke barnevognen lidt - også falder hun også i søvn.
Min udfordring er, at hvis jeg prøver at putte hende vågen i sengen om dagen, så nægter hun at falde i søvn - os selv om hun er træt. Jeg prøver som regel med at synge lidt for hende, putte hende, give sut osv. - men det lykkedes aldrig rigtig.
Hun falder derfor i søvn på min arm, nogle gange nemmere end andre gange, også kan jeg for det meste ligge hende i hendes seng.
Måske jeg bare "forventer" for meget af hende, men det undre mig bare, at jeg kan putte hende vågen i barnevognen med ikke i sengen?
Hilsen
En undrende Mor :)