Brev:
Natten - 12 mdr.
24. november 2014
Alder:
12 mdr.
Natten - 12 mdr.
Hej Helen
Vi er kommet rigtig lang med putning/natten, synes vi.
Den bedste nat var, hvor vores datter blev puttet i sengen kl. 19, sagde godnat og forlod værelset, og så var hun først oppe/ammet kl. 4, og stod op kl. 6.15 ca.
Jubii tænkte vi, men desværre har vi haft en tilbagegang fra torsdag, hvor hun kun vil falde i søvn, hvis vi er på værelset og hun kræver bryst et par gange om natten (i nat kl. 10 og 3), og hun er vågnet de sidste par dag kl. 5.15-5-30.
Hun spiser mere om dagen efter dine råd, og sover fint om dagen, hvor hun bliver puttet i barnevognen og falder selv i søvn stående.
Jeg krydser finger, og håber det er pga. tænderne, hun har en kort periode, hvor hun er lidt træls og vi har taget et par skridt tilbage.
Mit spørgsmål er så, hvordan får vi droppet den sidste amning omkring kl. 3-4 om natten?
Hun vågner, skriger og er sulten. Hun "angriber" næsten tudekoppen/sutteflasken, men kan ikke finde ud af spiser fra den om natten.
Med venlig hilsen
Anne-Mette