Brev:
Kun 1 lur?
7. september 2014
Alder:
11 mdr.
Kun 1 lur?
Hej Helen
Håber du kan hjælpe!
De sidste uges tid har min datter vågnet mellem hvert 15 min - hver time hele natten hvor hun har grædt meget. Jeg har fået hende til at sove ved mit bryst igen. Det vil sige det er ik så meget søvn jeg føler hun får om natten.
Jeg bruger i hvertfald mellem 1- 11/2 på at få hende til at sove om aften. Så tit sover hun først efter lang kamp ved 22 t-22.30 tiden og vi står op omkring kl 8. Jeg har prøvet at ligge hende før men hun sover ik før.
Om dagen forsøger jeg at ligge hende ved 11 tiden og det har de sidste par dage også taget over 1 time at få hende sove der (jeg ligger ved hendes side) og hun har kun sovet mellem 30 min -55 min og om eftermiddagen har det taget mig op til 2 time at få hende til at sove og hvor hun også kun også mellem 30 min til 1 time.
Mit spørgsmål er, tror du det er fordi at hun kun skal have 1 lur?
Og hvornår skal hun så have den lur?
Det skal siges at hun er glad om dagen og aften.. Tænker bare det er alt for lidt hun sover?
På forhånd mange tak
Marlene