Brev:
Korte søvnfaser dag og nat
20. juni 2013
Alder:
4 mdr.
Korte søvnfaser dag og nat
Kære Helen
Min datter sover lure på 30-40 minutter og har gjort det de sidste 2 måneder. Selvom vi går med barnevognen, ligger med hende i sengen, holder om hende, siger shhh osv. Vi har prøvet alt! Hvis hun sover inde kan jeg nogle gange få hende til at sove videre hvis jeg tager hende op og vugger hende i mine arme. Men det varer kun kort. Det er ikke kun om dagen, men også om natten.
Hun puttes kl 19 og "sover" til kl 4.40-5.30.
Jeg er så træt og det er min datter også.
Hvordan pokker får vi hende lært at sove videre når hun skifter søvnfase? Det er tydeligt at hun er træt efter de 40 minutter.
Vi tumler og leger når hun er vågen. Men hun bliver hurtig gal og træt.
Jeg ammer. Hun er lige blevet 4 mdr og vejer 6800 g og er 67 cm. Hun viser ikke tegn på at have behov for skemad. Udover at hun vågner hyppigt. Men sådan har det jo været længe nu.
Jeg er træt og aner ikke hvad jeg skal stille op.
Venlig hilsen
Pernille