Brev:
Natteroderi efter maveinfektion
24. marts 2013
Alder:
5 mdr.
Natteroderi efter maveinfektion
Hej Helen!
Vi fik fornylig hjælp fra dig, til at få vores søn på 5 måneder til at sove lidt bedre om natten. Dine råd hjalp, tusind tak!
Vi har fået mere struktur på hans måltider og lure i løbet af dagen, så han sover bedre om natten... Eller det gjorde han da i en kort periode!
Så blev vores lille pus syg med en maveinfektion, og var syg i en uges tid. Han sov på skæve tidspunkter, spiste dårligt og fik selvfølgelig lov at sove på vores arm, i vores seng eller i sin egen seng - hvad der nu end virkede!
Nu er han rask, og vi har fået en meget bevidst lille basse! Han er HELT ulykkelig når han bliver lagt i sin seng om aftenen, og meget svær at få til at sove. Hvad er den bedste metode til at få ham til at falde i søvn af sig selv, helt drama-frit?
Han vågner desuden nu cirka en gang i timen HELE natten igennem. Nogle gange fordi han er sulten, nogle gange skal han bare lige vide, vi er der!
Desuden er han umådelig svær at få til at tage lidt længere lure i løbet af dagen!
Hvordan i alverden kommer vi ud af den onde cirkel? Han spiser godt om dagen, faktisk har han taget et gevaldigt appetitspring efter han er blevet rask. Han får (efter råd fra dig) grød/mos to gange om dagen. Skal vi opgradere til tre gange om dagen?
Tak for svar :o)
Hilsen Hanna