Brev:
Morsyg - vil kun puttes af mor
28. september 2012
Alder:
6 mdr.
Morsyg - vil kun puttes af mor
Hej Helen,
Vores dreng på snart 6 måneder bliver edderspændt hysterisk hvis andre end mig putter ham. Hans far putter hveranden dag og har gjort det i 3 måneder. Men lige pludselig er det kun og der duer og han bliver helt utrøstelig.
Er det bare en fase og går den så over af sig selv?? Skal far blive ved med at putte og hvornår skal og bør jeg tage over?? Kan jo ikke klare han græder sådan, men tænker samtidig han skal lære at far også sagtens kan lægge ham i seng!!!
Kærlig hilsen
Mie