Brev:
Spørgsmål om søvn - 22 mdr.
29. februar 2012
Alder:
22 mdr.
Spørgsmål om søvn - 22 mdr.
Hej Helen
Jeg har en datter på snart to, der gerne snart skulle ind på sit eget værelse.
Hun sover stadig i vores soveværelse, men da jeg er begyndt at få morgenvagter, hvor jeg skal op kl. 4.
Hvordan klarer vi det bedst muligt?
Med venlig hilsen
Marie