Brev:
Putning - 18 mdr.
5. januar 2012
Alder:
18 mdr.
Putning - 18 mdr.
Kære Helen.
Vi mangler nu endnu et råd - vedrørende vores datter på 18 måneder og aften putning.
Hun har i en lang periode været nem at putte om aftenen, dvs. aften ritual (bestående af ble-skift, nattøj, tandbørstning, sang, kram og kys) Men de sidste 2 måneder gennemgår vi `putte-helvede`, som vi kalder det herhjemme. Vi putter hende ved nogenlunde samme tid hver aften - og når vi er sikre på hun er træt og så starter balladen. Når vi forlader rummet bliver hun ked af det. Hun rejser sig op i tremmesengen og græder ulykkeligt indtil vi går ind til hende igen. Vi lader hende græde lidt, dvs. et par minutter, inden vi går derind igen. Straks vi kommer tager hende op, stopper hun. Vi har prøvet at trøste hende siddende ved siden af sengen, men det er ikke nok. Ofte sidder en af os med hende i vores arme indtil hun falder i søvn, der går nogle aftener over 1 time.
Det er uholdbart og vi er begge ved at gå kolde i disse putte-problemer!!!
Louise