Brev:
Rytme - 1 mdr.
13. oktober 2011
Alder:
1 mdr.
Rytme - 1 mdr.
Hej Helen!
Hvor gammel skal en baby være, inden den begynder at få en rimelig fast rytme i dagtimerne? Vores dreng er nu godt seks uger og da vi har andre små børn foregår de fleste ting her i huset til samme tid hver dag.
Med venlig hilsen
MTF