Brev:
Grædefærdig mor
15. juli 2004
Alder:
10 mdr.
Grædefærdig mor
Hej
Ja kl er ca halv elleve og min mand og jeg har fået overstået aftenens skrige tur.
Vi har en dejlig dejlig dreng på 10 mdr, som altid er nem og glad. Vi hygger os hele tiden, men vi er begyndt at få en frygtelig skrigetur, når han skal puttes.
Dette startede omkring det tidspunkt hvor han begyndte at kravle og rejse sig. Han skriger så voldsomt og længe at jeg her i aften råbte af ham. Ti nu stille for f.....
Min mand sagde til mig at jeg ikke skulle råbe og det ved jeg jo godt og blev bare så frygtelig flov.
Hvad er dit råd? Vi har ikke haft problemer før nu. Han har ellers altid været nem at putte. Han sover i sin egen seng på sit værelse.
Er jeg den eneste der føler at man ikke slår til... jeg er virkelig så flov over at jeg råbte af min lille trold. Jeg elsker ham jo så højt.
Knus den flove mor