Brev:
Tremmeseng - 17 mdr.
31. august 2010
Alder:
17 mdr.
Tremmeseng - 17 mdr.
Hej Helen
Hvor længe sover et barn i tremmeseng og hvornår begynder man ca at skifte den ud med en junior seng?
Min søn virker ret lang i forhold til sengen synes jeg og han er begyndt at gøre tiltag til at kravle ud af den. Det er ikke lykkedes ham endnu, og jeg tror heller ikke han kan, men han virker meget ivrig i sit forsøg. Omvendt synes jeg han er for lille til en åben seng fordi han ikke altid er enig i konceptet i at man skal lægge sig til at sove... og jeg tror derfor han meget hurtigt vil kravle ud og ned på gulvet og lege frem for at sove.
Men som sagt så er jeg lidt i tvivl om hvornår det er den rettet alder til at skifte tremmesengen ud?
Mange hilsner
Rikke