Brev:
Hvornår er det tid at sove alene?
22. maj 2004
Alder:
7 mdr.
Hvornår er det tid at sove alene?
Kære Helen Lyng Hansen
Vores datter på snart 7 måneder har altid sovet godt om natten, hvor hun sover i egen seng ved siden af os.
Hun har for kort tid siden været igennem en heldigvis meget vellykket hjerteoperation. Vi har været/er meget prylrede om hende, nok især fordi der i tiden hvor vi ventede på, at hun blev stor nok til operation, var risiko for anfald. Så det er trygt at have hende sovende lige ved siden af.
Men nu er det nok tid til at se fremad og måske 'prylre' lidt mindre. Derfor vil jeg spørge dig; Er der en alder hvor det er bedst og/eller nemmest at begynde at sove på eget værelse?
Egentlig ville vi begge gerne have hende i soveværelset længe endnu, men vil jo heller ikke gøre hende eller os selv en bjørnetjeneste.
Mange hilsener, Rikke