Brev:
Natble - 5 år, 6 mdr.
21. marts 2022
Alder:
5 år, 6 mdr.
Natble - 5 år, 6 mdr.
Kære Helen
Lillebror på 5 1/2 år sover stadig med ble om natten, og bleen er fyldt hver nat. Vi tisser af som det sidste og prøver kun at drikke i god tid inden putning, så han kan nå at komme af med det igen.
Skal vi bare fortsætte med bleen? Eller skal vi eksperimentere med at tage ham på toilettet om natten?
Enkelte gange har han tisset uden for bleen først på natten (kl 24/1/2), og så er bleen tør om morgenen. Så vi oplever ikke, at han klattisser natten igennem.
Stort tak på forhånd
Kærlig hilsen
L