Brev:
Natble - 20 mdr.
17. oktober 2019
Alder:
20 mdr.
Natble - 20 mdr.
Hej, Helen.
Vi har i øjeblikket store problemer med, at vores datter på halvandet år tisser igennem ble, tøj med mere stort set hver eneste morgen. Ofte holder hun sig tør det meste af natten, men tidligt om morgenen - enten lige før eller efter hun vågner, og nogle dage under morgenmaden - tømmer hun så blæren, og det er åbenbart mere, end bleen kan klare.
Det resulterer i, at vi i øjeblikket vasker vådliggerlagen, rullemadras, nattøj med mere hver eneste dag, og hvis man når at putte hende i tøjet, før hun har tømt sin blære, er der garanti for, at man kommer til at skifte det igen, da hun så tisser igennem alt, mens hun spiser morgenmad i stedet for.
Det er lidt irriterende. Vi har kigget efter særlige natbleer, men de lader til først at kunne bruges fra 3 år og opefter. Vi har prøvet at gå en størrelse op i ble, men så bliver bleerne for store til hende. Vi har prøvet mange forskellige mærker, også de dyre, men intet kan holde de mængder, der kommer om morgenen.
Har du nogen fif til, hvad vi kan gøre? Overvejede at sætte hende på en potte, hvis hun er tør, når hun vågner, men det er de færreste dage, man ville kunne nå det.
Med venlig hilsen
ML