Brev:
Stop af ble
19. september 2018
Alder:
2 år, 4 mdr.
Stop af ble
Hej Helen
Jeg skriver til dig vedrørende ble stop, jeg vil gerne høre din mening og erfaring med hensyn til ble stop.
Hvornår og hvordan begynder vi at introducere alm. toilet? Hvad skal vi være opmærksom på og hvilke tegn skal vi kigge efter? Han er god til at sige til når han vil skiftes når han har lavet lort i bleen.
Og I vuggestuen ved jeg at alle børn kommer på toilettet engang i løbet af dagen for at prøve at sidde på toilettet.
På forhånd tak :)