Brev:
Afvænning af natble
4. april 2018
Alder:
4 år
Afvænning af natble
Hej Helen.
Jeg har en dreng på 4 år, som stadig sover med natble.
Han har ikke gået med ble om dagen i over et år. Men natbleen er svær for ham at komme af med. Han er virkelig motiveret for at komme af med den, og bliver så ked af det, når vi prøver at tage den af og det så ikke lykkedes.
Han sover fra 7 til 7. Så tænker måske også det er mange timer for sådan en lille blære at skulle holde sig og ved ikke om det måske er normalt at have natble på det tidspunkt. Jeg mangler bare nogle fif til, hvordan vi kommer af med den, på den bedste måde.
Med venlig hilsen
Trine