Brev:
Natble - 3 år, 1 mdr.
6. januar 2018
Alder:
3 år, 1 mdr.
Natble - 3 år, 1 mdr.
Kære Helen
Min søn på lidt over 3 år blev renlig for 3,5 mdr siden. Der har kun været tisse-uheld meget få gange og alle gange har det været pga for lang afstand til toilettet (han har feks haft gang i en god leg på børnehavens meget store legeplads og har så ik ku nå ind og få flyverdragt og alt tøj af og hen på toilettet inden det kom). Ellers har han helt styr på det og går selv på toilet hele dagen uden opfordring osv.
Vi giver ham en ble på til natten og den er faktisk altid tør (hvis der endelig er noget så er det meget lidt).
Hvornår skal man fjerne natbleen? Og hvordan gør man? Vi er selvfølgelig bekymrede for at det så går galt og han dermed får et nederlag. Vi har desværre langt fra soveværelserne til toiletterne så det er ikke bare lige udenfor hans dør.
Med venlig hilsen
mor