Brev:
Pottetræning - 3 år, 4 mdr.
25. juli 2017
Alder:
3 år, 4 mdr.
Pottetræning - 3 år, 4 mdr.
Hej Helen.
Hvordan får jeg min søn på 3 år og 4 måneder til at fortælle os når han har lavet lort i bleen? Alternativt; hvordan får vi ham pottetrænet? ;-)
Han benægter konsekvent at der er lort i bleen og selvom han nogle gange er rød i numsen (af samme årsag) at det gør så forfærdelig ondt, siger han det stadig ikke.
Han tisser ofte på toilettet.
Venlig hilsen
Eva.