Brev:
Pottetræning - 2,5 år
19. juli 2017
Alder:
2 år, 4 mdr.
Pottetræning - 2,5 år
Kære Helen,
Hvordan vil du anbefale at man "potte-træner"? Vores dreng bliver 2,5 år til september. Han skal starte i børnehave efter sommerferien - så altså et halvt år for normen. Mere herom i et andet brev.
Siden han blev 2 år har han tisset på potte næsten hver dag. Vi spørger ham i forbindelse med, at han gøres putteklar om aftenen om han vil tisse på potten og det vil han gerne hver gang vi spørger ham. Han går altid for sig selv (fx ind under bordet eller ind bag sin seng) når han skal lave stort, og gør os opmærksom på det når han er færdig. Han vil ikke have vi kigger på ham, når han laver. Vil det være et godt tidspunkt at sætte ind med noget mere renlighedstræning nu? Og hvordan griber vi det bedst an?
Med venlig hilsen
Moren til pseudotvillinger