Brev:
Potte stop
16. marts 2017
Alder:
2 år, 5 mdr.
Potte stop
Kære Helen
Vores datter er 2 år og 5 mdr.
Lige inden hun blev 2 år og så lidt frem var hun helt vild med potten og sagde til når hun skulle tisse. Så pludselig ville hun på toilettet så hun fik et toiletsæde og en skammel. Det gik bare så fint og hun synes det var så spændende at komme op toilettet og hen og vaske hænder bagefter.
Men lige pludselig fra den ene dag til den anden stoppede det pludselig. Nu tisser hun en sjælden gang på potten eller toilettet. Hvis jeg spørger om hun har lyst svarer hun med et bestemt nej. Skal vi opfordre hende til det eller skal vi bare lade være indtil hun selv spørger efter det?
Med venlig hilsen
Line