Brev:
Prutter lugter
1. marts 2017
Alder:
3 år, 6 mdr.
Prutter lugter
Hej Helen.
Min søns prutter lugter ofte ret meget. Han får sund og varieret kost og er god til at komme på toilet - som regel flere gange om dagen.
Hvad kan jeg prøve at sikre han undgår at spise og er der madvarer som kan hjælpe til at det ikke lugter så meget?
Derudover vil jeg høre hvor gamle de skal være før man kan begynde at lære dem at prøve at prutte på badeværelset eller prøve at holde dem lidt tilbage?
Med venlig hilsen
Laila