Brev:
3 mdr og afføring
27. februar 2017
Alder:
3 mdr.
3 mdr og afføring
Hej Helen
Vores søn er kun på flaske nu og har været det i en lille måned.
Men han stadig kun afførring hver 3-4 dag, trods det at han er på gul allomin.
Vi har prøvet flere forskellige produkter men uden held.
Har hørt at lactulose er en form for et afhængigheds produkt til tarmen?
Hvad vil du anbefale?
Skal vi bare blive ved med at vente på afføringen kommer af sig selv? Han virker ikke generet af det, dog bruger han en del kræfter når han så skal af med det?
Det er tykt og grønt.
På forhånd tak:)
Med venlig hilsen
mor til 2