Brev:
Nattisseri - 4 år, 5 mdr.
3. august 2016
Alder:
4 år, 5 mdr.
Nattisseri - 4 år, 5 mdr.
Hej Helen.
Min store søn på snart 4 1/2 år smed ble og natble i september sidste år, og det er gået rigtig fint.
Han har en gang imellem haft små uheld i børnehaven med ikke at nå helt ud på toilettet når han skal tisse, og har også af og til tisset i sengen om natten.
Men lige i øjeblikket tisser han hver anden nat ca i sengen. Han siger selv at han har dumme drømme. Vi har ikke gjort noget stort ud af det, andet end at sige "skidt pyt" og givet ham noget tørt tøj på. Min mand tager ham med ud om aftenen inden vi går i seng, og får ham til at tisse på toilettet, hvilket han som oftest gør. Alligevel tisser han i sengen ved 3-4 tiden. Det har stået på i ca 3-4 uger.
De sidste par dage har jeg lagt mærke til at han også tisser meget om dagen. Er det noget jeg bør få undersøgt?
Vi har snakket om at give ham en natble på igen, men det kan jeg ikke helt finde ud af om jeg synes er en god idé. På den anden side er det heller ikke super fedt når han tisser i vores seng og vi vågner op ved at være søbet ind i tis :-/
Hvad er dine tanker omkring det?
Venlig hilsen
Maria