Brev:
Blesituationen
8. april 2016
Alder:
4 år
Blesituationen
Hej Helen.
Jeg skriver til dig igen da jeg synes at blesituationen med vores dreng som bliver 4 år i næste uge er svær. Vores dreng ignorerer fortsat at der er noget i bleen. Selvom det er afførring virker han ikke til at være generet af det. Han kommer ikke og siger at han har lavet noget i bleen. Spørger vi ham (fordi vi kan lugte at han har lavet, bliver han vred og vil ikke have skiftet bleen. Det lykkes dog tilsidst at få ham overtalt. Men er det normalt at han ikke er længere i fht processen med at smide bleen? Vi er ved at være temmelig frustrede over det.
Vi prøver at få ham til at sidde på toilettet eller potte og tilbyder at læse en bog derude, men han har ikke lyst og der er heller ikke kommet noget endnu. Vi har også spurgt om ham har lyst til at få bleen af indimellem men det har han ikke lyst til at prøve.
Det er tydeligt for os at se hvornår han skal til at lave afførring i bærende men selvom vi sagtens kunne nå at prøve på toilettet vil han kun lave det i bleen.
Vi er som sagt ved at være godt trætte af ikke at være kommet længere og vil rigtig gerne have at han er uden ble til september, hvor han skal være storebror.
Hvad tænker du?
Hilsen A's Mor