Brev:
Potte
22. september 2015
Alder:
2 år, 4 mdr.
Potte
Hej Helen.
Vedr. potten: min datter er godt i gang med potten, og det lykkes hende ofte at lave både småt og stort på potten. Jeg prøver kun inden luren, når hun er hjemme og så inden sengetid.
Når vi skal ud af døren, vil hun ikke, og så tvinger jeg hende ikke. Det er også nogle gange inden sengetid, at hun ikke vil, og jeg har ikke lyst til at sige hun skal, selv om jeg egentlig synes, det er en god rutine. Synes det vigtiste er, hun har en god oplevelse af at sidde der.
Når hun har alt tøjet af, kan hun godt selv sige til inden hun skal tisse, men har hun tøjet på gør hun det ikke.
Hvordan kommer jeg videre med det? (det er ikke fordi jeg har travlt ;-) er det ok bare at fortsætte som nu eller har du yderligere forslag til, hvordan jeg går videre?
Med venlig hilsen
H