Brev:
Toilet- og pottetræning
22. juli 2015
Alder:
2 år, 6 mdr.
Toilet- og pottetræning
Hej kaereste Helen
Tak for en rigtig god og brugbar brevkasse.
Som du ved fra vores forige mail har vi to drenge...dette brev handler om storebror paa 2,5.
Vi er begyndt paa toilet traening. Han siger ikke han skal tisse men naar jeg saetter ham paa potte tisser han. Vi er i sommerhus og bliver en maaned mere saa vi taenkte at det bille vaere en god timing. Jeg giver ham ble paa om natten og til middagsluren ellers er han noegen hele tiden.
Han har kun lavet en lille hoermer i potten jeg kan maerke at han bliver glad for at tisse men at lave kaka er han ikke saa glad for.
Jeg har 2 spoergsmaal:
A) Hvornaar kan jeg tage hans ble af om natten? Og skal jeg vaekke ham om natten og foere ham til toilettet?
B) Hvordan skal jeg goere fra nu af? Og hvordan ved man at nu har man et barn hvor toiletet traeningen er faerdig.. Fx. Hvornaar bruger man underbukser i stedet for ble naar man gaar ud?
Venlig hilsen
Mor D