Brev:
Bange for wc'et
28. juni 2015
Alder:
3 år
Bange for wc'et
Hej Helen
Mange tak for dit seneste svar. Jeg har lige endnu et :)
Min datter som lige er blevet 3 år er meget bange for wc'et. I julegave fik hun en toilet indsats med trapper, og hun ville rigtig gerne prøve det. Det uheldige der skete var bare at hun ''faldt'' igennem med numsen, græd og blev utrolig bange.
Efterfølgende har hun overhovedet ikke vil sidde der. Hun har også en potte. Den sidder hun tit på med tøj på og lader som om hun tisser. Når hun har været i bad og bliver tørret er det først hun siger: Ble på. Hun vil ikke gå rundt med bar numse eller have underbukser på. Hun har i næsten 1 år selv kommet og fortalt når hun har afførring i bleen, samt gået for sig selv. Nu fortæller hun også ingen hun går i gang. Hun er utrolig bange og usikker på nye ting, men aner ikke hvordan jeg skal løse dette problem.
Håber du kan hjælpe mig?
Hilsen Gitte