Brev:
Børnehavestart - tumlingediarre
19. juni 2015
Alder:
2 år, 9 mdr.
Børnehavestart - tumlingediarre
Kære Helen
Vores dejlige pige på snart 3 år skal begynde i børnehave og vi har ikke kunne få hende til at smide bleen. Ingen interesse fra hendes side og jeg tænker om det har noget at gøre med at hun altid har meget lind afføring (hun har tumlingediarre)? Har du nogle ideer til hvad vi kan gøre mht. at smide bleen eller kommer det af sig selv?
Der er blevet taget afføringsprøver og vi har været hos børnelæge - umiddelbart intet at sætte fingeren på. Blev anbefalet at give hende HUSK.
Tak for en god brevkasse.
Hilsen A's mor