Brev:
Intimvask
15. maj 2015
Alder:
4 år
Intimvask
Hej Helen,
Jeg har lige et spørgsmål angående intimvask på min pige, der er 4 år.
Da hun brugte ble vaskede vi hende jo mellem benene, men efter hun stoppede med at bruge ble gør vi det ikke mere. Bør vi gøre det i forbindelse med bad?
Hun er i bad to gange om ugen - én gang i bruser og én gang i badekar.
Hilsen
M