Brev:
Pottens ABC
15. april 2015
Alder:
23 mdr.
Pottens ABC
Hej Helen.
Jeg havde egentlig tænkt mig at prøve at begynde pottetræningen, når det bliver varmere og tid til at rende med bar numse, men igen i dag sagde min datter til lige før hun skulle lave i bleen, og så spurgte jeg, om hun ville prøve at lave det på potten. Og det gjorde hun :-) hun var da så stolt. Det var også flot, synes jeg, det havde jeg ikke regnet med.
Men hun vil have alt tøjet af! Selv om jeg siger, at det er kun bukserne, der behøver af. Hun vil ikke på den, hvis ikke alt kommer af.
Men hvordan er det lige med at tørre, er det papir så? Og hvordan foregår det, jeg synes, det er svært at komme til, når hun står op. (måske lidt banale spørgsmål, men jeg ved intet om det...). Og så kommer body'en jo snart i vejen, hvad er så mest praktisk? underbukser? Men hun skal jo stadig have ble på...
Vil bare tage det stille og roligt og spørge om hun vil på potten, når hun selv siger til, inden hun skal lave.
Med venlig hilsen
Helle