Brev:
Klar til potte?
27. november 2014
Alder:
17 mdr.
Klar til potte?
Kære Helen.
Jeg havde egentlig tænkt, jeg ville vente lidt med potten, men nu er min datter begyndt at sige til, når hun har lavet i bleen, og så tænkte jeg, ja det er bagefter, men jo ikke før. Men så i dag, da vi var til svømning stod hun bagefter uden ble og skulle til at have tøj på og sagde hm hm og pegede ned som hun gør når hun har lavet, og jeg kiggede, men der var ikke noget - men så tissede hun - så hun kunne rent faktisk sige til inden. Så tror jeg, jeg vil købe en potte og bare gøre det lidt for sjov, som du skriver og så se, hvor det bærer hen.
Men hvordan gør jeg rent praktisk? Er det bare på tilfældige tidspunkter man prøver at sætte hende på den eller er det, hvis hun selv siger til som i dag, eller hvordan?
Med venlig hilsen
Helle