Brev:
Konsistens afføring
8. november 2013
Alder:
2 år, 2 mdr.
Konsistens afføring
Hej Helen.
Vi har en dejlig dreng på 2 år, som altid har "blød" mave. Kun meget sjældent er hans afføring nogenlunde fast i konsistensen. Er det normalt? Han spiser godt og varieret, synes jeg. Han får A38 med musli om morgenen, bolle og frugt til formiddag og rugbrød eller lun ret til frokost. Til eftermiddag får han bolle og frugt og grønt. Til aften almindelig aftensmad. Kan det have nogen sammenhæng med mælkeprodukter?
På forhånd tak for hjælpen.
Med venlig hilsen
Pylre-mor