Brev:
L... i underbukserne
20. september 2013
Alder:
2 år, 6 mdr.
L... i underbukserne
Hej Helen
Nu har vi brug for et råd igen.
Min den mindste på 2 1/2 år er i løbet af den sidste uge blevet rigtig god til toilettet. Hun har næsten ingen tisse uheld - heller ikke i vuggestuen. Hun er bedst til det, når vi husker hende på at tisse, og spørger hende om hun skal. Så tisser hun fint på wc. så hun har styr på det, tror jeg. Men når hun skal lave lort gemmer hun sig, og kalder når hun er færdig... hun kan slet ikke lide at have det i bukserne, så hun vil meget gerne have jeg fjerner det.
Har du nogen gode råd til hvordan vi også får lorten i wc'et ? :-)
Med venlig hilsen
Lea