Brev:
En svær situation
8. september 2013
Alder:
17 mdr.
En svær situation
Kære Helen
Jeg er nødt til at spørge dig til råds angående min dreng og bleskift. Han vil absolut ikke skiftes og græder skriger sparker og slår. Det begynder som regel, når han skal ligge ned. Jeg er virkelig træt af situation da jeg er nødt til nærmest at holde ham nede og tale MEGET bestemt. Han græder meget.
Jeg har prøvet at synge, lege osv, men det gør ingen forskel. Kan du hjælpe med nogle gode råd?
Kærlig hilsen
Andreas' mor