Brev:
Af med bleen om natten
11. juli 2013
Alder:
4 år, 3 mdr.
Af med bleen om natten
Hejsa
Min søn på 4 år og 3 mdr. stoppede med at bruge ble om dagen sidste sommer. Det gik rigtig fint og han havde/har sjældent "uheld" med at tisse i bukserne. Der skete heller ikke tilbagefald, da han blev storebror kort tid efter han stoppede med ble om dagen.
Nu syntes jeg det er ved at være på tide, at han skal af med den om natten, men jeg ved ikke hvordan. Jeg forhindrer ham ikke i at drikke om aftenen, og om morgenen er bleen ofte meget våd. Få gange har den været tør. Har få gange glemt at give ham den på til natten, uden der har været uheld men har også prøvet, med vilje, ikke at give ham den på, og så tisser han i sengen.
Hvad mener du jeg kan gøre, for at få ham blefri om natten?
Med venlig hilsen
Konni