Brev:
Af med bleen - 2 år, 6 mdr.
8. februar 2011
Alder:
2 år, 6 mdr.
Af med bleen - 2 år, 6 mdr.
Hej Helen,
Har du input til hvordan vi kommer af med bleen?? - min soen er nu 2,5 aar og har i et par uger tisset paa potten 1-2 gange dagligt... i institutionen siger de at den kommende weekend tager vi bleen af ham....gisp - hvordan "goer vi" - og hvad skal jeg vaere opmaerksom paa etc.
TAK
Lone