Brev:
Hård ved lillebror
4. december 2024
Alder:
2 år, 9 mdr.
Hård ved lillebror
Hej Helen
Her går det efterhånden rigtig godt med at være blevet storesøster. Men der er et problem, jeg ikke helt ved, hvordan jeg løser.
Storesøster er for hård fysisk overfor lillebror. Hun slår ikke, men vælter ham hele tiden. Hun ligger sig ned og skubber ham med sin krop, så han bliver væltet omkuld. Eller hun “giver ham et kram” for hårdt og vælter ham derfor.
Storesøster er utrolig klog og gør ikke tingene åbenlyst, men forsøger at skjule sine skub, hvis man kan sige det sådan.
Jeg har sagt en million gange, at jeg ikke vil have hun skubber lillebror, at vi skal være forsigtig osv, men det fortsætter konstant, og min lunte bliver kortere og kortere.
Jeg ved simpelthen ikke, hvordan jeg får det stoppet?
Bedste hilsner
mor