Brev:
3 år og det andet køn
10. august 2022
Alder:
3 år, 3 mdr.
3 år og det andet køn
Hej Helen
Jeg er alene med mine to piger på hhv 11 mdr og 3 år.
Den store ser sin far hveranden weekend. Jeg har læst at børn på 3 har brug for at spejle sig i det andet køn omkring 3 års alderen. Samtidig er faren ikke helt rask mentalt.
Hvordan støtter jeg bedst min pige i dette når jeg er alene?
Med venlig hilsen
Mor