Brev:
For meget leg?
28. januar 2022
Alder:
3 år, 7 mdr.
For meget leg?
Kære Helen.
Vi har vores datter på lidt over 3,5 år og som enebarn får hun selvfølgelig alt fokus og noget vi selvfølgelig også nyder at være sammen med hende.
Så om det er efter børnehave eller i weekenden, så står den faktisk konstant på leg/samvær med hende fra hun står op til hun går i seng - noget mor og far skiftes til. Noget vi selvfølgelig nyder, men tænker også om hun måske kan ende med ikke at blive selvstændig nok.
Hun kan meget korte perioder måske godt sidde og lege lidt selv med noget i nogle minutter, men ellers er det konstant hen og have fat i mor og far at nu skal vi lege.
Kan godt se havde man flere børn, så ville det selvfølgelig være noget der slet ikke ville være muligt.
Det er jo sikkert også noget med alder at gøre, hvornår det med selvstændig leg bliver mere et behov for hende tænker jeg.
Hilsen herfra