Brev:
Barn nr 2 - 2 år
19. november 2021
Alder:
2 år
Barn nr 2 - 2 år
Hej Helen.
Jeg er mor til Lærke på knap 2 år, den gladeste pige nogensinde som går og snakker om en lillesøster :-)
Min mand er fuldstændig klar og jeg er også klar, men! Der er lige et par ting jeg kunne have brug for at drøfte :)
Lærke sover i sin egen seng i vores soveværelse, det er en tremmeseng hvor den ene side af tremmerne er taget af så hun ligger op af min seng, med et lille hak ned fordi min seng er højere.
Jeg tænker om hun måske skulle sove på eget værelse og blive tryg ved det inden der evt kom en ny.. men hvilken seng burde hun så have??
Og, så føler jeg at jeg smider hende ud/væk fordi der kommer en ny. Tanken om hun ligger alene og vi 3 ligger i et andet rum er næsten ikke til at bære! Men der er ikke plads til to børnesengen vores soveværelse.
Tror du hun kunne have glæde af eget værelse hvis hun fik en seng hun selv kunne kravle ud og ind ad?
Og en anden ting jeg døjer med. Hvordan i alverden kan man elske nr 2 ligeså højt? Er så bange for jeg ikke har nok kærlighed.
Kærlig hilsen
Nanna